Smile

I morse när jag väntade på bussen fick jag ett mms från sambon. Sötmonstret hade vaknat tidigt och fick ligga lite i min säng och läsa. Så här mysigt såg det ut:


Tänk att vakna varje morgon med ett sånt leende på läpparna! Det måste ju vara underbart! Att verkligen njuta av att vakna och att möta varje dag med en sån glädje. Det kanske är något vi alla borde ta efter? Att ta tillvara på livet och att vara tacksamma för det vi har. Varje dag är ju faktiskt full av nya möjligheter och det är endast vi själva som sätter begränsningarna. Eller? ;)

Nej, jag är tyvärr inte alltid så himla positiv, men jag ska verkligen försöka att bli det. Man vet aldrig vad som kan hända. Livet kan förändras på de mest dramatiska sätt med väldigt kort varsel.

Hur som helst så har den (i mitt tycke) underbara bilden på sötmonstret fått mig att le flera gånger idag! Jag kan helt enkelt inte låta bli! Mitt alldeles egna lyckopiller!


Linda - positiv!
Postat av: Jennifer

Jag förstår verkligen varför du kallar honom sötmonstret! Så söööt! Och han har blivit stor sen jag såg honom :) (Fast det väl väl i maj-juni förra året så det är väl kanske inte så konstigt?)

2011-02-25 @ 19:14:06
URL: http://hepzheba.blogg.se/
Postat av: Ninni

Så "glad" för din skull, Linda...:)

2011-02-26 @ 12:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0