Dag 10 - Det här hade jag på mig idag

Min klädsel påverkas naturligtvis av vart jag befinner mig. Är jag bara hemma och slappar en dag så är jag gärna klädd i mysdress, men är jag i skolan så blir klädseln något mer genomtänkt. Idag har jag varit i skolan och jag har haft på mig:

* Underkläder (som inte matchar! ;) )
* Svarta strumpor med möss på.
* Svarta långkalsonger (jag vet, det är fult, men åh vad skönt!)
* En vit, långärmad topp
* Blåa jeans med resår nertill (underbart sköna, från Lindex. Rekommenderas varmt!)
* En grå, stickad tröja/väst med stora "ärmöppningar" (typ pingvinärm utan ärm...)

När jag har befunnit mig utomhus har jag även haft:

* En grön vinterjacka, typ parkas
* Svarta mockakängor
* Svart mössa
* Grå fingervantar i fleece

Kunde ju tagit en bild och visat, men nej! :p


/Linda - påklädd

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0