Dag 12 - I min handväska

Det här blir lätt! Jag har ingen handväska! :p Jag är helt enkelt ingen "väskmänniska". Jag vet inte var jag ska göra av väskan om jag försöker testa nån. För jag testar ibland. Jag tycker att väskor är snygga. Eller ja, inte alla förstås men en hel del snygga finns det! Jag har dock inte hittat nån som passar mig än. Vet inte om en stor eller liten skulle passa mig bäst. Eller kanske en mitt emellan?

Om jag hade haft en väska så tror jag att jag hade haft plånbok, telefon, nycklar, lypsyl och värktabletter där. Alltså det jag har i jackfickorna nu... ;) Eller också hade jag stoppat i allt möjligt som kan vara bra att ha!

Är handväska något vuxet förresten? I så fall kan det förklara varför jag inte har nån... :D


Linda - väsklös!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0