Dag 13 - Den här veckan

Jag är återigen lite sen med mina inlägg, men bättre sent än aldrig! Eller? ;)

Detta inlägget skulle jag skrivit igår så jag tänker skriva om förra veckan. Den såg nästan ut som alla mina veckor har gjort de senaste månaderna. På måndagen var jag i skolan, på tisdagen var jag i skolan. Jag åkte hem på tisdageftermiddagen (Alltså HEM! Till mina killar!) och åkte tillbaka till skolan på onsdag morgon. Resten av onsdagen var jag i skolan och torsdagen var jag... i skolan! Det som skiljde denna veckan från alla andra var att jag kunde åka hem redan på torsdagen! Det var otroligt skönt att kunna vara hemma tre dagar i stället för två.

Helgen var lugn och trevlig. På lördagen var vi en sväng på Frölunda Torg. Vi köpte en julklapp till sötmonstret, en doktorsväska. Tanken var att jag skulle köpt fler julklappar, men sötmonstret blev hungrig och trött så vi gick hem. På söndagen besökte vi julmarknaden på Stora Holm. Det var trevligt, men jag hade gärna sett mer tomtar och mer krimskrams! Det var mest tyger, kuddfodral och inredningssaker. Fina saker, men inget för mig. På eftermiddagen åkte vi pulka och gjorde en snögubbe. Söndagen avslutades med nybakta scones i soffan framför tvn.

Jag har inte skrivit något om mina vardagkvällar. Det beror på att jag inte gör något... Jag är helt slut när jag kommer hem från skolan så jag orkar inte mycket. Jag känner mig som den mest osociala människan som finns just nu, men det blir förhoppningsvis bättre när skolan är slut!


/Linda - Trött och tråkig...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0