Dag 16 - Min första kyss

Jag har ju berättat om min första kärlek, Jesper, men jag träffade min andra kärlek samma år. Jag började på lekskola (lekis) på hösten när jag var 5 år gammal. Där träffade jag min andra kärlek. Det var förresten den killen jag och min bästa vän "slogs" om. ;) Denna kärleken flyttade till staden innan vi började 1:an och jag tänkte inte så mycket mer på honom just då. När jag sen började 7:an i staden så hamnade vi i samma klass, och tycke uppstod igen! Dock inte direkt, men på sommaren mellan 7:an och 8:an blev vi ihop. Och det var även då jag fick min första kyss.

Den kvällen det hände var en lördag i maj. Jag konfirmerades den helgen och fick inte vara ute för sent. Jag hade tagit moppen till en granne där killen i fråga var. Där umgicks vi hela kvällen och när det var dags för mig att åka hem så följde han mig till min moppe. Och där, utanför grannens garage, hände det!!! Det var inte bara min första kyss, det var nog även min längsta... Jag hade (av förklarliga skäl) ingen bra teknik så jag trodde att jag skulle svimma flera gånger innan jag kom på hur jag skulle andas. :D Det var ändå helt fantastiskt, så klart, och jag vinglade hemåt på moppen. Troligtvis med ett saligt leende på läpparna. ;)

Dagen efter, under konfirmationen, var jag helt säker på att alla kunde se vad jag hade sysslat med kvällen innan. Jag kände ju hur läpparna glödde! Det var dock ingen som sa nåt, men det skulle inte förvåna mig om det syntes... ;)


 
/Linda - minns det som igår!

Postat av: Jennifer

Dagen innan konfirmationen! ;)

2010-12-09 @ 16:59:24
URL: http://hepzheba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0