Dag 17 - Mitt favoritminne

Oj! Vad svårt! Jag har ju massor av minnen som känns som favoriter!

Ett favoritminne, som är ganska färskt, är när jag och min son hade vårt första "samtal". Vi satt i varsin fåtölj och tittade på varandra och det lät ungefär så här:

Son: Mamma...
Jag: Ja.
Son: Äglblibladligl haglbmnsgt?
Jag: Ja, absolut!
Son: Haa.

Han såg så nöjd ut efteråt! Han var garanterat helt övertygad om att han berättat något. Och att jag förstått... ;) Tur att jag svarade rätt! :D


Linda - full av minnen!
Postat av: Ninni

...den är UNDERBAR! jag ser er två framför mig :)

2010-12-25 @ 15:00:49
Postat av: Mahlin

Ha ha ha, vad underbart!!

2010-12-27 @ 11:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0