Dag 19 - Detta ångrar jag

Jag ångrar att jag inte har rest mer i "min ungdom". Jag är avundsjuk på min kusin och hennes kille som har gjort/gör en helt fantastisk resa! Tänk om jag hade vågat det! Jag hade chansen att åka som au pair hos en bekant till mina föräldrar, men jag var alldeles för feg... Tyvärr... Det ångrar jag idag. Om man nu kan ångra en egenskap? Tänk vilken erfarenhet det hade varit! Jag tror att man växer något enormt som människa när man ger sig iväg utan att riktigt veta vad som ska hända. Det är dock bara att inse. Jag var, och är nog fortfarande till viss del, en fegis... ;)


Linda - en fegis!


Länk till kusin Saras och Martins blogg för er som är nyfikna: http://martinsara.blogg.se/ Om ni inte orkar läsa så titta i alla fall på bilderna. Dom är helt fantastiska! :D

Postat av: Sara

ja hoppas att jag inte vaxt mer utat sett, jag vill helst garna stanna pa mina 1.71 cm ;) Men inombords flera decimeter... hihi.



2010-12-13 @ 00:45:14
URL: http://martinsara.blogg.es
Postat av: Ninni

samma här, Linda. Har i alla år sagt åt mina barn att ge sig ut och se sig om...för jag var för feg(lr det kom lite annat emellan)ja, du ser hur det blev: Sara är ett LYDIGT barn :S

2010-12-25 @ 15:07:39
Postat av: Mahlin



Jag tror faktiskt inte man kan ångra nåt man inte gjort, för även om chanserna är små, så ligger de fortfarande där, framför en. Däremot kan man ångra saker man gjort, för de går aldrig att sudda ut eller ta bort. Så varför inte ta med killarna på ett utlandsår, ge Theo möjligheten till två språk och våga nu, det som verkade skrämmande då!

2010-12-27 @ 11:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0