Dag 20 - Den här månaden

Detta har inte varit den bästa månaden det här året... Hittills i alla fall. Jag har varit hemma så lite så jag känner mig som en främling i mitt eget hem när jag kliver in genom dörren. :( Som tur är går den känslan över snabbt, men den är inte rolig.

Mesta delen av tiden har jag tillbringat i skolan tror jag. Vi skriver c-uppsats och det är inte lätt. Faktiskt inte ett dugg lätt. Snarare riktigt jäkla svårt... Jag har även tillbringat mycket tid hos mina föräldrar, och även om dom är hur underbara som helst så är det inte "rätt". Det känns som att jag ofrivilligt har flyttat "hem", 35 år gammal.

Jag har även åkt en hel del tåg, och jag har endast råkat ut för förseningar två gånger! Fantastiskt! Heja SJ! :p Jag har haft tur!

När jag har varit hemma på helgerna har jag mest varit trött, osocial och gnällig... Jag är helt klart världens tråkigaste sambo för tillfället. :( Den lilla orken jag har går åt till att vara en bra mamma åt sötmonstret, och det tror jag att jag klarar bra! Han är så trygg och harmonisk den lilla underbara ungen (vilket självklart även beror på hans pappa)! Han är som en drog för mig. Mitt lyckopiller!

Nu längtar jag efter julen! För första gången i vuxen ålder! Jag hoppas att den blir alldeles, alldeles... underbar!


Linda - längtar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0