Dag 23 - Det här får mig att må bättre

Min största glädjekälla är min son! Min älskade lilla unge! Han kan alltid få mig att må bra! Jag brukar kalla honom mitt lyckopiller, för han har den effekten på mig. Man vänjer sig väldigt fort vid att ha barn. Trots att jag har levt största delen av mitt liv utan honom har jag svårt att minnas hur det var. Han hör till. Jag kan inte föreställa mig hur mitt liv skulle vara utan honom, och jag hoppas att jag aldrig behöver veta det heller.

Jag kan sitta och titta på honom långa stunder. Han är ju så rolig! Allt han gör och allt han säger gör mig glad! Självklart kan jag bli irriterad på honom ibland, men det tar ändå inte bort lyckokänslan. Den finns där hela tiden. Det finns ett uttryck som beskriver denna lyckokänsla som min son ger mig; "Hjärtat svämmar över". Vad det svämmar över av vet jag inte, men det är en himla häftig känsla!




/Linda - fjantig mamma... ;)

Postat av: Mahlin

Och man blir glad när man läser detta! Också ett lyckopiller. Lycka i kvadrat! :)

2010-12-27 @ 11:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0