Dag 27 - Min favoritplats

Jag har många platser som jag trivs väldigt bra på, men om jag ska välja en favoritplats så får det nog bli hemma! Jag älskar att vara hemma men mina killar. Ja, ibland är det skönt att vara ensam också, bara jag är hemma. Därmed inte sagt att jag aldrig vill lämna hemmet, för så är det inte, men det är hemma jag kan vara mig själv till 100% och det är där jag kan känna mig helt trygg. Eller trygg... Det kanske var ett konstigt ordval? Jag är ju inte otrygg när jag inte är hemma. Men på nåt sätt känner jag mig helt trygg när jag är hemma. Då vet jag att jag har det bra och att allt som är svårt kommer att ordna sig. 


/Linda - hemmakär 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0