Glad!

Jag vill börja med att tala om att jag blir jätteglad när jag får kommentarer här i bloggen! Det är kul att se att folk läser och tar sig tid att kommentera det jag har skrivit! Det är verkligen jättekul! Nästan lika kul som att skriva! ;)

Idag har jag inte gjort nåt vettigt alls! Skönt! Jag har umgåtts med sonen och slappat i soffan. Börjar känna mig något bättre men har lite ont i örat, vilket jag försöker förtränga... Sambon är iväg och "leker" ett par dagar med några kompisar. Själv har jag tänkt att kolla in rean på Frölunda Torg någon dag, men då behöver jag nog bli ännu piggare. Det är jobbigt nog att slåss med alla galna shoppare när man är frisk!

Nä, nu är det snart sovdags. Jag ska bara fixa till det i köket först. Inga verkar ha tagit oanmäld semester. Igen! Typiskt när jag är ensam hemma... ;)


Linda - glad!
Postat av: Jennifer

Ja, det är roligt när folk kommenterar, det håller jag med om! :)



Rean funderade jag också på att kolla in, men vet inte om jag har orken. Hoppas din förkylning blir bättre snart :)

2010-12-29 @ 12:49:22
URL: http://hepzheba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0