Prosit...

I måndags fick jag ont i halsen. Riktigt ont, men inte "halfluss-ont" utan mer förkylningsont. Veckan innan var jag ganska täppt i näsan, vilket var början till min utdragna förkylning som fortfarande håller i sig. Snuvig, täppt, hostar, nyser och skav i ögonen. Livet är underbart... Jag har dock kunnat fira jul, men jag har inte varit pigg. Dagens julfirande hos svärmor fick sambon och sötmonstret åka till själva. Jag kurerar mig med bilar och ostbågar. Det går tyvärr inget vidare. :(

Nästa vecka hade jag och min pluggpartner tänkt att skriva på vår c-uppsats ett par dagar men vi har lagt ner det. Jag skulle tagit med mig sötmonstret till mina föräldrar men jag inser att jag inte kommer att orka köra 17 mil själv. Fan...

Nä, jag får nog testa om Baileys biter på förkylningen. Och ett glas vin kanske!


/Linda - är glad att jag inte är en man, då hade jag varit död! :P
Postat av: Anonym

Vegas kikar in och önskar tomten snabbt tillfrisknande.

2010-12-27 @ 19:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0