Dag 1 - Presentera mig själv

Lite om mig: Jag heter Linda, är 35 år och läser på Högskolan i Skövde. Jag ska bli förskolelärare/lärare när jag blir stor! ;) När jag inte pluggar tycker jag om att vara med min familj som består av sambo och son. Jag älskar att läsa böcker. Och tyvärr är det inte kurslitteratur jag syftar på... Tänk vad praktiskt det hade varit! Nä, alla andra sorts böcker gillar jag. Det blir mest deckare men jag uppskattar även nån romantisk/rolig/sorglig/gripande bok då och då.

Andra saker som jag gillar är fester, vänner, fika och resten av familjen (mamma, pappa, syster och bror, men dom ska jag skriva mer om andra dagar)!

Jag är en känslomänniska som har lätt till tårar, oavsett om det är av glädje, ilska eller sorg. Är en oxe (stjärntecken) som enligt vissa beskrivningar är lata och svartsjuka. Det är inte helt osant när det gäller mig...

Under mina år som högskolestudent har jag upptäckt att jag visst är jä*ligt envis oxå! Det hade jag ingen aning om, men jag kan tydligen om jag vill! Och jag vill! Mycket! :D

Ja, det var lite om mig! Antar att jag kommer behöva avslöja mer saker i och med utmaningen, men det är ok!


/Linda - fryser i snö(o)vädret!
Postat av: Jennifer

Intressant att läsa om dig :) Väldigt rolig utmaning det här. Både att läsa och skriva ;)

2010-11-23 @ 17:42:27
URL: http://hepzheba.blogg.se/
Postat av: Göta

Nä Linda, det där med festa är det ingen tvekan om ;)

2010-11-24 @ 12:36:03
URL: http://martinsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0