Dag 3 - Mina föräldrar

Det finns egentligen inte så mycket att säga om mina föräldrar. De är bäst, kort och gott! Jag ska dock försöka utveckla det. ;)

Mina föräldrar är nog lite ovanliga. Dom har varit lyckligt gifta i snart 38 år. Och då menar jag LYCKLIGT gifta! Jag har aldrig upplevt att dom har varit osams. I alla fall inga längre perioder. Självklart "grälar" dom ibland, men det är ju fullständigt normalt i ett förhållande. Deras ytterst få, och små, gräl har aldrig påverkat mig eller mina syskon och det tycker jag är en väldigt viktig sak att tänka på som förälder.

Jag har alltid kunnat prata med mina föräldrar. Om allt och inget. Inget ämne är för svårt eller för oväsentligt. De har alltid ställt upp för mig. Utan dom hade jag inte klarat mig. Helt ärligt. Jag har gått igenom svåra perioder i livet, men jag har alltid vetat att mina föräldrar har funnits där för mig och det har stärkt mig. Jag är medveten om att många tycker att just dom har världens bästa föräldrar och det har dom säkert. Jag har dock de föräldrar som är världsbäst för mig!

Jag hoppas att min son kommer att vara lika stolt över sina föräldrar som jag är över mina!

Mamma och pappa - Jag älskar Er!


/Linda - Tacksam!
Postat av: Sara

Himla fint skrivet :)



jag diggar dina foraldrar med ska du veta, speciellt pa kraftskivan -09, haha ;)

2010-12-06 @ 10:54:42
URL: http://martinsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0