Halvtid!

Ja, då var lite mer än halva denna veckan avklarad, om man ser till arbetsdagar... ;) Praktiken är rolig, men det är jobbigt att umgås med andra barn när man saknar sitt eget. Jag känner mig tyvärr inte lika engagerad som jag brukar göra när jag har praktik. :( Jaja, nu är det bara drygt en vecka kvar av praktiken. Sen är det "bara" en gruppuppgift, en stor enskild uppgift och examensarbetet kvar innan jag tar examen i januari... Hurra... :S

Till helgen blir det troligen en sväng till Liseberg med vänner från Falkenberg. Hoppas på fint väder utan regn!

Linda - trött, som vanligt!
Postat av: Ninni

Kämpa på Linda! Otroligt bra jobbat med tanke på familjesituationen...(kolla, endast 3 punkter) STOR Kram från "moster"

2010-11-23 @ 12:17:40
Postat av: Ninni

Kämpa på nu Linda! otroligt bra jobbat med tanke på familjesitsen...(kolla, bara 3 punkter) STOR KRAM från "moster" Ps. kul med blogg förresten!

2010-11-23 @ 12:20:40
Postat av: Ninni

Hahaha... vad konstigt det blev nu då:)

2010-11-23 @ 12:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0