Skön helg

Denna helgen har varit riktigt bra! När jag kom hem i fredags gick vi (jag, sambon och sötmonstret) till Frölunda Torg. Där inhandlades jacka och byxor till sötmonstret så nu slipper han frysa i vinter. Kvällen avslutades med god middag och rolig film, Draktränaren. Den var faktiskt rolig! Jag brukar inte älska animerade filmer men den var helt ok. Och nu vill jag så klart ha en egen drake... ;)

I lördags städade vi på förmiddagen och handlade mat till kvällen. Eftermiddagen tillbringade vi på Liseberg tillsammans med vänner från Falkenberg. Tyvärr var det inte så mycket snö kvar men det var mysigt ändå! Kvällen tillbringades tillsammans med ovan nämnda vänner. Vi åt gott, pratade massor och hade jättekul! De har tre barn så sötmonstret hade fullt upp med att leka!

Idag har vi varit inne i stan efter att ha haft en skön sovmorgon. Jag har köpt mig ett par varma vinterskor/kängor och sötmonstret har fått "festkläder" så han kan vara fin på jul och nyår! Vi avslutade besöket i staden med att äta kinabuffé. Gott!

Tyvärr blir det ju aldrig ett roligt avslut på mina helger eftersom jag måste åka till Tidaholm, men jag har ju i alla fall trevliga minnen att ta med mig som förhoppningsvis tröstar lite när jag saknar mina killar.


/Linda - hyfsat ok!

Postat av: Jennifer

Du har ju Tessan istället ;) När vi gick förbi hingsten Kenny någon gång slängde hon upp svansen och lät som en drake (så som jag tror att drakar låter när de typ väser :P). Det tyckte jag var lite roligt :P

2010-11-22 @ 21:35:45
URL: http://hepzheba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0