Lite om mig!

Hittade denna listan hos Patricia och snodde den! ;)

10 saker om dig själv:
1: Vissa dagar känner jag mig väldigt gammal...
2: Jag trivs på mitt jobb!
3: Jag älskar min familj!
4: Jag är glad för att min häst ska flytta!
5: Jag saknar mina katter.
6: Jag vill ha ett hus/parhus/radhus med trädgård!
7: Jag tycker att Baileys är väldigt gott!
8: Jag får migrän av rödvin.
9: Jag önskar att det vore enklare att gå ner i vikt...
10: Jag vill shoppa!


9 saker du gjort:
1: Gått från singel till sambo och mamma på åtta månader...
2: Blivit förlöst med kejsarsnitt.
3: Matat en elefant med bananer i Thailand.
4: Gosat med en leopardunge på samma ställe.
5: Varit sjukskriven för depression och ätit antidepressiva läkemedel. Länge.
6: Varit sambo två gånger innan jag hamnade här!
7: Arbetat som undersköterska i ca 12 år.
8: Stulit en blomma (yuccapalm) på Glada Gränden i Tidaholm.
9: Gått Blå Stjärnans grundkurs.


8 saker som får dig att falla:
1: Ögon.
2: Varma kramar.
3: Snygga armar.
4: Omtänksamhet.
5: Genomtänkta överraskningar.
6: Spontana kärleksförklaringar.
7: Skratt.
8: Gulliga sms.


7 saker du tänker på ofta:

1: Min son.
2: Min sambo.
3: Mitt jobb.
4: Pengar.
5: Hus.
6: Mitt första föl, Luzifer.
7: Shoppa!


6 saker du vill säga till olika personer just nu:
1: Jag saknar dig!
2: Du kan dra åt helvete!
3: Tänk efter innan du yttrar dig...
4: Jag älskar dig!
5: Ska vi ta en fika?
6: När kommer du hit?


5 personer du träffat de senaste sju dagarna (utöver familjen):

1: Massor av goa människor på Hojride-festen! (Ingen nämnd, ingen glömd!)
2: Arbetskamrater.
3: Sötmonstrets "fröknar".
4: Svärmor och H.
5: Tant med söt hund som sötmonstret fick klappa.


4 smileys som beskriver ditt liv just nu:

1: :P
2: :D
3: :(
4: ;)


3 saker du blir avtänd av:

1: Cigarettstinkande andedräkt.
2: Svett.
3: Feghet/falskhet.


2 saker du ska göra i morgon:

1: Jobba.
2: Ha utvecklingssamtal för sötmonstret.


1 erkännande:
1: Jag måste sluta tillbringa så himla mycket tid framför datorn på kvällarna... Jag vill ju inte men ändå blir det så...


//Linda - lite mindre hemlig!
Postat av: Hanna N

hej!

Det där var intressant! Bara en fråga vad skulle du med den där "blomman" från Glada gränden te....;=)

2011-08-30 @ 16:47:43
URL: http://hannasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag behövde en blomma i mitt tv-rum... :P Den blev väldigt uppskattad av mina katter som använde den som klösträd. ;)

2011-08-30 @ 20:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0