Curves

Jag ska börja träna! Jag!?! Hallå? Fattar ni eller? Träna!!! Oj oj oj... Jo, det är sant. Idag har jag varit på ett första besök på Curves här i Frölunda. Det verkar vara ett trevligt ställe! Dom gjorde en slags "hälsoprofil" där dom räknade ut kroppsfett och så, men det behöver vi inte prata om... Hur som helst så ska jag börja träna! ;) Dom hjälper även till att sätta mål så det är lättare att se vad man strävar mot. Jag ska dit första gången på måndag och får då en genomgång av alla maskinerna. För bästa resultat så bör man träna 3 ggr/vecka. Det är bara 30-minuterspass så det borde jag kunna fixa. Det är även Drop In så man kan gå dit när det passar! Kanon!

Gud vad positiv jag låter... Antar att jag försöker peppa mig själv!

Här kan ni läsa mer om Curves om ni vill: www.curves-sverige.se


//Linda - Curvesmedlem!
Postat av: Åsa

Strålande tjejen! Jag skulle vilja komma igång igen...

2011-12-14 @ 20:49:53
Postat av: Annelie Björk

Duktig du är!!!! Önskar jag kunde skriva något liknande inlägg!!! Men icke!!! Nu blir jag riktigt avundsjuk på dig faktiskt, fast då inte negativit menat!!!!

Bra jobbat!!! Kram!

2011-12-15 @ 21:59:54
URL: http://fricco.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0