Snart jul!

Jag vet inte riktigt vad som har hänt med mig... För bara några år sen var jag verkligen ingen "julmänniska". Jag tyckte det var mest stress hela julafton och man skulle hinna träffa så många som möjligt. Inte min grej alls. Det hör troligen ihop med mina år som deprimerad. Då var allt sånt jobbigt. Kalas, släktträffar i största allmänhet och julfirande i synnerhet... Det var jättejobbigt när nån frågade hur jag mådde, och det var lika jobbigt om ingen frågade utan bara låtsades som inget.

Men nu mår jag bra, har ett jobb jag trivs med och en underbar "egen" familj! Så nu är det jätteroligt med jul! Helt plötsligt blev det till och med kul att julpynta! Jag, som tidigare har haft ett väldigt lågt antal tomtar, gick iväg till torget och köpte tomtar för flera hundra... Jag var även "tvungen" att åka till IKEA och köpa en röd matta och röda filtar till tv-rummet... Även balkongen är julpyntad och vi har till och med ett pepparkakshus!!! (Jag ville att sambon skulle vara delaktig vid dekorationen av huset så det står KTM på taket, men det gör inget! ;) )

Lite bilder från årets jul på "Plaza de la Mandolin":








//Linda - nu med julstämning! :D
Postat av: Tant Skarp

Så tjusigt, du är himla pysslig.

2011-12-18 @ 22:03:48
URL: http://tantskarp.blogspot.com
Postat av: Bettan

Bästa pepparkakshustak jag sett :)

2011-12-21 @ 20:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0