Ett tag sen!

Ja, jag vet. Det är över en vecka sen jag skrev. Jag förstår att ni, mina tre (?) trogna följare, har massor av frågor. ;) Har Linda överlevt nyårsafton? Har hennes förkylning gått över? Hur går det med skolan. Lugn, bara lugn! Svaren kommer här! :D

Vår nyårsafton blev inte riktigt som vi hade tänkt oss, men därmed inte sagt att den blev sämre! Planen var att fira in det nya året med några (6-7 stycken) vänner och deras barn strax utanför Göteborg. Jag vaknade dock på nyårsaftons morgon med ännu mer ont i halsen och eftersom värdparet har en liten bebis på ca tre månader misstänkte jag att de inte ville ha dit oss. Och det var helt riktigt misstänkt. Så istället åkte vi till Tidaholm och firade nyår hos min syster med familj och en massa andra vänner och deras barn! Ungefär samma men ändå inte! Hur som helst hade vi det jätteroligt!

Min förkylning? Nej, den har INTE gått över. Jäkla skitförkylning. Den flyttar sig dock så nu är det halsen som är drabbad. Suck... :S

Skolan då? Jo, det går väl hyfsat. Det går inte fort men det går. Vi har väl inte världens bästa förutsättningar, varken jag eller min skrivpartner, men vi gör så gott vi kan! Mer kan vi inte göra!

Idag försöker vi plocka undan julen. OBS: Försöker... Det går sådär! Kvällen skulle vi tillbringat hos sambons bror som fyller år men sötmonstret har feber så sambon får åka själv och jag får vara "barnvakt"! :P


Linda - uppdaterad!
Postat av: Anonym

Dessa förbaskade förkylningar, de håller i sig länge. Hela hösten gick jag förkyld och till sist blev det en kraftig luftrörsinflammation.

Men det kommer alltid sol efter regn och nu är livet på topp igen (så bra det kan bli för tillfället)

Krya på dig kramar/Annette

2011-01-07 @ 16:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0