Fullt upp!

Phu! Idag har jag haft fullt upp! Klockan 09.01 satte jag mig på spårvagnen mot dagens första intervju. Efter en resa på drygt 30 minuter var jag framme. Intervjun gick bra och dom vill att jag hör av mig när jag har fått svar från de andra. Detta var ett vikariat och de andra jag har sökt är tillsvidareanställningar och det är ju det jag vill ha i första hand.

Vid 11.20 satte jag mig på spårvagnen igen, fast åt andra hållet! Hemåt alltså! Jag hann dock inte hem för snabblunch som jag hade hoppats på utan jag fick åka direkt till Frölunda Torg, käka en korv från Pressbyrån i farten och hoppa på en buss kl. 12.15 för att ta mig till nästa intervju. Även den gick bra! Jag börjar bli proffs... ;)

När den var avslutad åkte jag hem och hann vara hemma knappt en timme innan det var dags för besök på MVC för att få nytt recept på p-piller. Jag hade inte varit där innan så jag var först på vårdcentralen och snurrade en stund innan jag fick klart för mig att jag var på fel ställe... Jaja, det andra, rätta, stället låg på samma gata så jag hann nästan i tid! Barnmorskan passade även på att ta ett cellprov. Jag har fått avboka två tider men nu är det gjort! Det är verkligen inte ett dugg kul att ligga i en gynstol... Man får dock försöka bortse från vad det egentligen är som händer och bara stå ut! Om nån undrar så var jag så avslappnad SÅÅÅ, enligt bm! ;)

På hemvägen handlade jag lite på Hemköp. Sånt där viktigt som smör, bröd och Sweet Chilisås. :D Vid 16-tiden var jag ÄNTLIGEN hemma och sen dess har jag varit "död" i soffan. Det går dock inte att vara särskilt död med sötmonstret i närheten, men det är helt ok!

I morgon bär det av till Tidaholm. Jag och sötmonstret ska vara där över helgen. Sambon ska åka till Stockholm och leka. Eller nä, MC-mässa var det visst... ;) Men det kanske är samma sak? :P


Linda - hyfsat trött i kroppen och i knoppen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0