Olustig...

Fy... Idag har jag en otäck olustkänsla i kroppen. Jag har som en klump i magen och känner för att lägga mig, dra ett täcke över huvudet och strunta i allt... :( Men det går ju inte. Sötmonstret är hemma från dagis för han har feber och sambon är på arbetsintervju. Själv försöker jag plugga medan monstret sover, det går väl sådär... :S

Jag antar att det är stress över intervjuer och väntan på svar som får mig att må dåligt. Jag avskyr själv att dra ut på "allvarliga" saker, vill bara ha det ur världen, men denna situationen kan jag ju inte påverka alls. Det måste ju få ta lite tid och det är jobbigt. För mig...

Jag har klarat av tre intervjuer hittills. Den första kändes ganska bra, men i efterhand har jag börjat fundera på deras frågor och beteende. De ställde massor av frågor om konflikter, hur jag reagerade om jag visste att jag hade rätt och hur jag reagerade om jag inte fick min vilja igenom. Frågorna kring detta blev nästan löjligt många och jag börjar misstänka att det varit en del konflikter där, vilket får mig att inte vilja arbeta där. Faktiskt! Självklart kan det förekomma konflikter på en arbetsplats men på dem lät det som att de förväntade sig konflikter och därför ville kontrollera hur "stark" jag var.

De andra två intervjuerna har känts jättebra! Jag hoppas att jag får positivt besked från nån av dem. Helst båda! ;) Men då får jag väl beslutsångest i stället...


Linda - inte i form...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0