Försöker igen

Igår hade jag dålig fantasi och tänkte anta en utmaning som jag hittade i Växelhäxans blogg. Det gick inte så bra... Idag har jag visserligen inte lika dålig fantasi, men nu är jag inställd på att göra den förbannade utmaningen, så nu jäklar!

VAD GJORDE DU FÖR 10 ÅR SEN?
Oj... Det var alltså 2002 och jag var tjugo..., hmm, tio år yngre! Jag tror att jag bodde i Floby då. Jag har pinsamt dålig koll på en himla massa år, men jag skyller allt på depression och Zoloft. Jag jobbade troligen i hemtjänsten i Tidaholms kommun och vantrivdes. Jag kan fortfarande drömma mardrömmar om den tiden...

VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Då var jag nyanställd på mitt nuvarande jobb! Firade ettårsdag på jobbet i tisdags med kladdkaka!

FEM SNACKS DU GILLAR
Ostbollar
Ölkorv
Hjärtan (såna där spröda med hål i och nån ost/löksmak)
Chips (bara goda smaker! ;) )
Ostbågar (gärna sega)

FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL

Känn ingen sorg för mig Göteborg
Here without you
Apologize
I'm yours
Hej mitt vinterland (fråga inte...)

FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU BLEV MÅNGMILJONÄR
Köpa en bil
Köpa ett hus
Köpa en katt
Resa med min familj
Köpa mer saker! (Ja, jag gillar att shoppa!)

FEM SAKER JAG ÄR DÅLIG PÅ (var egentligen dåliga vanor men jag ändrade lite)
Vara tyst när vi lagt oss...
Ställa in frukostdisken i diskmaskinen (men det är enbart för att inte störa sambon, som inte blir störd...)
Köra bil lagom fort på vägar där hastigheten ska vara 70 km/h eller mer.
Städa
Ringa jobbiga telefonsamtal (de flesta alltså... :S )

FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA
Läsa
Göra kort
Träna
Umgås med familj och vänner
Blogga

FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I
Leopardmönstrat eller annat djurmönster
Stilettklackar (för då skulle jag inte kunna gå...)
Mintgrön kavaj med axelvaddar
Skrikigt mönstrade tajts/leggings
Extremt kort kjol (så vecken under rumpan syns)

FEM FAVORITLEKSAKER

Datorn
Min iPhone
Träningsredskapen på Curves
Sötmonstret (Nej, jag vet, han är ingen leksak. Men han är rolig att leka med!)
Sambon (Va? Är inte han heller en leksak? Jo... ;) )

FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN
Åsa (Tant Skarp)
Ulrika
Annelie (Fricco)
Hanna (Malumbub)
Jennifer

Jaha! Det var det! Hoppas det ser vettigt ut när jag publicerar det. Annars börjar jag gråta eller nåt...


//Linda - utmanad och utmattad! ;)




Postat av: HaNNa

Jag antar utmaningen (men inte idag).

2012-02-17 @ 22:32:08
URL: http://malumbub.blogg.se/
Postat av: Annelie Björk

Tackar ska bli (dock inte idag)!!! Universeum, det gillar jag. Verkligen värt varenda krona!

2012-02-18 @ 20:15:00
URL: http://fricco.zoomin.se
Postat av: Jennifer

Jag kämpar ju fortfarande med utmaningen att vara gästbloggare ;) Jag vet verkligen inte alls vad jag ska skriva om där :S Här blir nog lättare :P

2012-02-19 @ 14:28:27
URL: http://jennifers.blogg.viivilla.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0