Inget!

Idag blir det inget... Inget nytt här alltså. Jag har slitit mitt hår för att försöka få ihop nåt till Tant Skarp i stället, dit jag blivit inbjuden som gästbloggare. Phu, vilken pärs! Och inte blev det bra heller!

Jaja, jag får försöka vara nöjd med det ändå. Kan säkert hitta på nåt att skylla på om det skulle behövas!

Jag kommer troligen oxå bjuda in nån/några gästbloggare framöver. Hoppas att ni som blir tillfrågade vill (vågar... ;) ) ställa upp!

Men som sagt, här blir det inget ikväll. Inget mer än detta i alla fall!


//Linda - tom! Som i tom. Inte Tom. Det hade varit konstigt...
Postat av: tant skarp

Linda och Tom = lindat om. Låter tryggt och bra

2012-02-04 @ 22:56:18
URL: http://tantskarp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0