Låtsaskompisar?

För ganska många år sen, innan jag var aktiv på nätet, nämnde min syster nåt om hennes kompisar och syftade då på folk som skrev på samma forum och som hon bara hade träffat ett fåtal av. Jag tyckte att hon var urfånig! Kompisar var såna man träffade och som man ringde till enligt mig. Tror att jag fällde nån spydig kommentar om låtsaskompisar oxå... :blush:

Nu vet jag bättre! Jag har massor av kompisar på nätet! Många av dom har jag träffat några gånger, men vissa "pratar" jag endast med framför (bakom?) dataskärmen men jag ser dom som mina kompisar ändå!

Vi, jag och mina "låtsaskompisar", har varit på bokmässan ett antal gånger. Det har blivit en uppskattad tradition oavsett om man är bokmal eller inte! Vi var även i Ullared förra våren och ska dit i år igen. Det känns nästan lite manligt när vi träffas... För visst är det mest män som har smeknamn på varandra? ;) Vi har ju våra nick och vissa följer liksom med. Så den 3:e mars kommer pemi, Use, Bansan, Des, Bubblan, Krattan, Akå och jag (Syrran!) göra Ullared osäkert! Vissa av namnen är till och med smeknamn på smeknamnen... Det ni! ;)

Jag ser verkligen fram emot våra träffar och vet att de övriga inblandade oxå gör det! Synd bara att det blir så sällan, men det är inte lätt att samla ihop alla på samma gång. Vi bor ganska utspritt och många av oss har familjer och djur att ta hänsyn till.

Tack mina underbara "låtsaskompisar" för att ni finns! Ni är guld värda! Jag kan dela både glädje och sorg med er och jag vet att ni bryr er på ett äkta sätt! Ett sånt sätt som bara vänner gör! Jag kan be om råd, oavsett om det gäller klädval eller allvarligare saker. Det finns alltid nån där att fråga, prata med eller lyssna på! Tack!


//Linda aka Syrran!
Postat av: HaNNa

Så sant!

Jag ser fram emot träffen!!!

2012-02-13 @ 20:30:15
URL: http://malumbub.blogg.se/
Postat av: Petra

Tur att du inte är sämre än att du kan ändra dig om saker. ;)



Ska bli riktigt kul i Ullared!

2012-02-13 @ 20:58:50
Postat av: Mamma Gunnel.

Kul fundering...Då kanske jag också kan säga att jag har låtsaskompisar...Alla dom jag spelar Wf med som jag inte känner. :)

2012-02-14 @ 13:31:59
Postat av: Görel

Men Linda kan du inte kalla dom Bonuskompisar istället?? För visst är det en bonus att få så många vänner...

2012-02-17 @ 19:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0