Lite bilder

Jag är ju inte världsbäst på att lägga in bilder här. Det kommer nån då och då, men jag tycker själv att det är kul när andra har bilder i sina bloggar så jag ska försöka bli bättre på det!

Jag brukar aldrig bli nöjd med hur jag själv ser ut på kort, men tro det eller ej! M, som var med på båtresan i somras och som sprang omkring med kameran i högsta hugg varje vaken minut (kanske även när hon sov, det kan jag inte svara på...), har lyckats ta några bilder på mig som jag faktiskt gillar! :O

Här kommer dom:










Den uppmärksamme läsaren kan se att Mats visar sig på flera av bilderna. Om man inte visste bättre skulle man kunna tro att vi var riktiga kompisar, men icke... Han var en lömsk typ som endast var ute efter att orsaka så mycket smärta som möjligt...

Hoppas jag inte har skrämt er med så många bilder på mig själv. Det var inte min mening! Jag ville bara visa att jag KAN se hyfsat normal ut på bild. Det finns nämligen fler än jag som tvivlar på det... ;)


//Linda - hyfsad!
Postat av: Sara

Jättefina bilder :) den första gillar jag skarpt, ser mysigt ut !

2012-02-26 @ 21:17:17
Postat av: Mamma Gunnel.

Fina bilder, Du är jättefin. >3 Just det, Mats...:)

2012-02-27 @ 08:51:07
Postat av: Mahlin

Ha ha! De där Mats är ena illasinnade typer.

Under en resa jag var på, hängde skepparen upp en stor träslev i ett snöre, för att man skulle slå huvudet i den innan man slog i bommen, troligen för att man skulle hinna reagera och ducka, men vad hjälper det när man rusar upp ur ruffen...

Fin tatuering du har! Gjorde du hela på en enda gång??

2012-02-27 @ 09:13:47
Postat av: Jennifer

Jättefina bilder på dig! :D



Gillar att Mats är med också :P

2012-03-04 @ 09:55:32
URL: http://jennifers.blogg.viivilla.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0