Pyssel

Ibland, när lusten faller på, så gör jag lite kort. Det brukar oftast bli nåt snabbt ihopslängt innan man ska på kalas eller liknande. Jag är inte särskilt duktig, men det är roligt! Och folk brukar bli glada av hemgjorda kort har jag märkt! Här kommer några bilder på kort jag har gjort:


Det allra första kortet jag gjorde.


Grattiskort till en kompis.


Grattiskort till "broren".


Julkort.


Välkommen till världen-kort!

Jag köper det mesta på Panduro, men sparar även fint papper, fina band och snören, vissa tyger och annat krafs! ;) Det går att göra mycket med lite!


//Linda - pysslig!
Postat av: Mamma Gunnel.

Ja du är duktig du, jag/vi har ju också fått kort.Jå

ättefina...:)

2012-02-19 @ 23:49:00
Postat av: Mahlin

"Inte särskilt duktig"???! Öh...

De är ju skitfina, allihopa! Jag har hållt på i säkert 7 år, men inte blir mina lika snygga! Dina ser ju helproffsiga ut. (Fast jag har fastnat i stämpel- och embossingträsket, då ser det verkligen hemmagjort ut, på gott och ont. ;) )



Kram, M

2012-02-20 @ 09:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0