Årslista!

Jag gillar listor. Vet inte vad det beror på? Jag gillar även att sortera saker, antingen i olika kategorier, bokstavsordning eller efter datum. Men bara på jobbet. Hemma är det värre! ;)

Hur som helst så har jag sett följande lista i några olika bloggar och det verkar kul, så jag fyller i den!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Åkte segelbåt.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, några stycken.
4. Dog någon som stod dig nära? Ja, min farfar.
5. Vilka länder besökte du? Belgien och Holland.
6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? Mer sol!
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 14 februari, då blev jag anställd!
8. Vad var din största framgång 2011? Att få mitt drömjobb!
9. Största misstaget? Vet faktiskt inte.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Har jä*ligt ont i min höft...
11. Bästa köpet? Hmm... Ingen aning!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Min fånigt dyra vinterjacka tror jag. Det kan även vara den som var årets bästa köp.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Min son gör mig glad varje dag!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Highwayman - Hoffmaestro
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ungefär samma tror jag?
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ätit... :S
18. Hur tillbringar du julen? Med familjen i Tidaholm.
19. Blev du kär i år? Nä, det var/är jag redan!
20. Favoritprogram på TV? Grey´s Anatomy
21. Bästa boken du läste i år? Sarahs nyckel
22. Största musikaliska upptäckten? Jag är dålig på att upptäcka musikaliska händelser, men jag uppskattar att lyssna på Adele.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år: Ja, pengar och ett Thomas Sabo-armband!
25. Något du önskade dig men inte fick? Minns inte! Men antagligen!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Blev överraskad med campingresa till Ullared!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja! ;)
28. Vad fick dig att må bra? Min son! Mitt egna lyckopiller!
29. Vilken kändis var du mest sugen på? Jag är alltid lite sugen på Martin Stenmarck...
30. Vem saknade du? Många av mina vänner. (Ni vet att det är lika långt därifrån och hit som härifrån och dit va? ;) )

Så där! Det var det!


//Linda - listad!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0