Duktig!

Ja, jag känner mig fantastiskt duktig! Förra veckan tränade jag tisdag, torsdag och lördag och denna veckan har jag hittills hunnit med att träna tisdag och torsdag. Planen är att jag ska träna på lördag oxå! Det känns så skönt att ha kommit igång, och trots att det känns jobbigt vissa dagar (som idag när jag har torkat spyor på jobbet två dagar i rad och blir inbillningssjuk...) så åker jag dit och tränar den där halvtimmen! Jag är väldigt stolt över mig själv!

För vissa andra är detta säkert ingen stor grej. Alla verkar ju träna, mer eller mindre, och har säkert gjort det i flera år, men jag har aldrig gjort nåt sånt här förut. Jag har aldrig varit intresserad och då är det svårt att hitta motivation. Men nu jäklar! Nu är jag igång, och jag har skrivit kontrakt för ett år så nu måste jag ju utnyttja det till max! ;) Min höft har inte blivit sämre av träningen heller, så min förhoppning är att den i stället blir bättre. Det vore ju jättebra!

Så, nu var detta egoinlägg slut och jag ska fortsätta att slappa i soffan. För det har jag gjort mig förtjänt av! :)


//Linda - nu med skön träningsvärk! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0