Kära läsare!

Jag har haft över 45 läsare tre dagar i rad! Så himla kul! Tack för att ni läser min blogg! Visserligen skriver jag (mest) för min egen skull, men det går ju inte att neka till att det känns himla gôtt att det finns de som läser!

Tack igen!

(Det är även väldigt roligt att få kommentarer i bloggen... ;-) )


//Linda - glad!
Postat av: Mahlin

Bara för att göra dig glad(h) - så kommer här en kommentar! :)

Hoppas du snart får ordning på designen. Datorer och layout kan göra en galen ibland. Hu...lättare med stickmönster, dem kan man följa och ibland blir det till och med rätt. ;)

2012-01-05 @ 09:33:30
Postat av: Annika

Kära vän, jag tröttnar aldrig på att läsa din blogg!! Jag fattar inte hur du får till det men det har ju alltid bott en författare i dej. Kram

2012-01-05 @ 10:29:16
Postat av: Jennifer

Vad roligt med så många läsare! :D Jag tycker också det är väldigt roligt när man får kommentarer :P

2012-01-06 @ 14:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0