Men åh...

Hur svårt ska det egentligen vara? Att dricka måttligt med alkohol alltså. Jag vet inte hur många gånger jag har tjatat om att det minsann finns en morgondag och man har faktiskt ansvar som förälder så man kan inte vara sängliggande en hel dag. Går det in? Nej, nej, nej... Vet inte vad jag ska säga så att det fungerar. Jag blir så trött...

Jaja, jag mår väl bättre i morgon! :p För ni trodde väl inte att jag gnällde över sambon? ;) Nä, idag var det min tur att vara lite seg... Jag har dock inte varit sängliggande hela dagen heller. Tog bara en lång sovmorgon till 12.30 ungefär... Sen har jag varit riktigt pigg! Inte studsa omkring-pigg (men det är jag ju nästan aldrig) men vaken, trevlig (nja...) och närvarande! Det är inte illa det!

Dagens tillstånd resulterade i att det blev en frossardag idag. Strips och cola från McDonalds till "frukost". Åts liggandes i sängen... Gårdagens thairester till lunch (på mellanmålstiden...) och enklast möjliga mat (korv och makaroner) till middag. Sen råkade visst resterna av gårdagens snacks slinka ner oxå... Det är löjligt gott med ostbollar! Jaja, det är bara att ta nya tag i morgon igen!


//Slö, slöare, Linda... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0