Utmaning!

I en av de bloggar jag läser fanns en rolig utmaning som jag tänkte testa! Det går ut på att ni som känner er manade skriver en kommentar bestående av ett ord. Detta ordet ska jag sedan skriva ett inlägg utifrån. Självklart tolkat på mitt eget sätt... ;) Jag kommer välja ut sju ord som jag skriver om, och jag hoppas att minst sju stycken orkar engagera sig och kommentera! Ordet ni skriver behöver inte på något sätt syfta på bloggen, utan det kan vara vad som helst. Muntorrhet, guld, galen... Ja, det finns ju massor av ord!

Smileysarna är visst tillbaka, men min förra bloggdesign lyser med sin frånvaro. :( Det får duga såhär tills jag har hittat nån jag gillar bättre, eller tills nån vänlig själ kan hjälpa mig att fixa en egen design... Jag skulle vilja ha en header med egna bilder, men har absolut ingen aning om hur jag ska fixa det. Det är en massa koder hit och dit och jag blir mer förvirrad än vanligt när jag försöker fatta... Så jag har (nästan) gett upp.

Nu ska jag passa på att njuta av lugnet medan sambon och sötmonstret lämnat mig ensam en stund. Eller ensam kanske inte är helt riktigt. Min trogna följeslagare förkylningen är oxå närvarande...

Nu hoppas jag på många kommentarer så jag får nåt att skriva om! Tack på förhand! :D



//Linda - never alone...
Postat av: Gunnel

Jättebra!

2012-01-07 @ 14:17:08
Postat av: Tant Skarp

Ubåt!

2012-01-07 @ 14:28:30
URL: http://tantskarp.blogspot.com
Postat av: sara

bröllopsfester... hö hö hö ;)

2012-01-07 @ 15:42:28
Postat av: Josse

Yrkesstolthet

2012-01-07 @ 16:10:47
Postat av: Mark

Mats

2012-01-07 @ 19:56:27
Postat av: Suzz

Späckhuggare ;)

2012-01-07 @ 20:04:22
URL: http://suzzter.blogg.se/
Postat av: Mahlin

Snöglopp

2012-01-07 @ 20:46:21
Postat av: Jennifer

Det verkar som att jag kom försent! :( Jag hade tänkt skriva Tessan alt. Litesse. För jag känner nog till väldigt lite om Tessans liv innan jag kom in i det. Jag hoppas att hon kanske kan få ett inlägg ändå? O:) Blir intressant att läsa vad du kommer skriva om de olika sakerna.

2012-01-07 @ 22:50:02
URL: http://jennifers.blogg.viivilla.se/
Postat av: Linda

Inte alls för sent! Jag väljer sju stycken, vill gärna ha fler! Och jag kanske väljer att skriva om allt som skrivs. Det verkar ju inte bli allt för många kommentarer!

2012-01-07 @ 23:07:27
Postat av: Björn

Tänkte- don efter person så det fick bli ordet "ekivok"

2012-01-08 @ 10:56:22
Postat av: HaNNa

Raggsocka

2012-01-10 @ 22:10:46
URL: http://malumbub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0