Utmaningen del 3: Späckhuggare

Känns som nåt slags vattentema här? Hmm... Men det är väl lika bra att ta de vattenrelaterade orden först så jag slipper eländet sen! ;)

Späckhuggare är inga djur jag tycker om. Visst, de kan vara fascinerande att titta på, men jag är inte speciellt road av stora vattendjur. Tycker ärligt talat att dom är lite äckliga. Och otäcka. Ni fattar skillnaden på äcklig och otäck va? Äcklig som i äcklig att röra vid och otäck som i att jag tror att dom är farliga. Och farliga är dom ju! Det har jag läst! Äckliga är ju mitt eget peronliga tyckande...

Jag gillar dock färgen på dom! Svart och vitt är fint! Och lättmatchat! ;) Inte för att späckhuggare tänker på sånt, men ändå... Visst vore det lite roligt om späckhuggarna helt plötsligt kom i färggranna scarves (scarfar?), simmandes i havet! Eller coola solglasögon! Bara för att det är så himla lätt att matcha svart-vitt! Eller inte...


//Linda - älskar inte vattendjur

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0