Utmaningen del 7: Jättebra!

Det finns mycket som jag är jättebra på! Jag är till exempel jättebra på att (försöka) prata med min sambo när vi har gått och lagt oss. Det brukar inte gå så bra... Jag är jättebra på att (försöka) prata med min sambo när vi tittar på film. Det går inte heller så bra... Jag är även jättebra på att börja prata om viktiga saker med min sambo precis när han ska göra nåt. Inte heller det går så bra...

Tänk om jag i stället vore jättebra på att hitta perfekta tillfällen att prata om sånt jag vill prata med min sambo om. Men det verkar vara omöjligt! Jag är dock jättebra på att inte ge upp! Jag fortsätter att prata, precis när jag vill! Tyvärr får jag inga jättebra svar...


//Linda - Tjatig? Jag? ;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0