Mjölk

Jag kan bara inte låta bli... Sötmonstret kommer säkert hata mig för detta en dag, men jag får leva med det. Han lär säkert hata mig till och från av andra anledningar oxå... ;)
 
Det lilla sötmonstret har den sista tiden blivit väldigt bröstfixerad... Jag hade ingen aning om att det började så långt ner i åldrarna. :p Jag har talat om för honom att han drack mjölk från mina bröst när han var bebis och detta är tydligen nåt han funderar mycket på. Härom dagen (veckan?) kom han och satte sig i mitt knä och "låtsasåt" från mitt bröst. Jag sa till honom att sluta för det är bara bebisar som får dricka mjölk där.
 
Sötmonstret: Jag drack mjölk där när jag var bebis.
Jag: Ja, det gjorde du.
S: Massor av mjölk!
J: Ja visst! Jättemycket. (Det är ju visserligen inte sant, fanns nästan inget då det begav sig, men det bryr ju inte han sig om... )
S: Var det grön mjölk mamma?
 
 
Tja, vad säger man...
 
 
//Linda - Mamma Mu? ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0