Nåt fel...

Idag var jag och sötmonstret på Rasta i Vårgårda och åt. Jag äter lite fortare än monstret så jag hade tid att se mig omkring medan han åt. Satt precis bredvid glassfrysen och kollade vad det fanns för glassar medan monstret tvångsmässigt, som vanligt, åt upp varenda smula på tallriken. Det fanns en himla massa goda glassar men jag köpte ingen. Jag vågade helt enkelt inte. Inte efter att ha upptäckt detta:


Vaddå missvisande namn? "Hallondröm" - Vaniljgräddglass med blåbärssylt. (Enligt omslagspappret är det dock hallonsorbet, men hur ska man veta vad som är sant?) Nä, ingen glass för mig! Marianne-glass lät annars väldigt gott men fy vilken besvikelse om det varit nåt helt annat än mint och choklad i liksom...

 

//Linda - feg! ;)

Postat av: Johanna

Den har jag provat, den är som en hallonvariant av Solero dvs hallonsorbet på... Måste vara felpackat?

2012-07-11 @ 21:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0