Rolig app!

Jag gillar verkligen min iPhone! Man kan göra nästan allt med den! Tyvärr verkar det inte finnas nån app som kan fixa kaffe, men i övrigt finns nog inget mer att önska! ;) Senaste appen jag har fixat hem heter Pic Collage och med den kan man göra skojiga/fina bildcollage. Hörs nästan på namnet... ;p

Några exempel:

 
 
Hoppas inte mina fb-vänner blir trötta på mina collagesammanfattningar (himla långt ord...) som jag delar med mig av då och då! Typ några om dan... :blush: Det är ju så kul att göra dom! Man kan ändra bakgrund, typsnitt, ramar runt bilderna och en massa annat! Jag lugnar säkert ner mig när nyhetens behag har lagt sig! Kanske... :cool:
 
//Linda - störig?
Postat av: Annelie Björk

Åh en dag för sent!! Sorterade bort och fixade in en massa kort från mobilen till datan igår! Så jag hade inte så många kort att pyssla med men det var skit kul! Tack för tipset!

2012-07-18 @ 22:39:08
URL: http://fricco.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0