Hur omogen får man bli?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15345469.ab
 
Jag finner inte ord... Hur kan en vuxen människa (25 år gammal borde väl ändå räknas som vuxen?) helt enkelt strunta i att höra av sig när hon bestämmer sig för att stanna i Egypten på grund av att "hon har blivit kär"? Hon har en familj hemma i Sverige som fruktar det värsta. Dom har ingen aning om ifall hon är död, våldtagen, kidnappad, drogad... Jag kan svära på att alla hemskheter man kan komma på har passerat deras stackars hjärnor. Jag tror inte att de i sin vildaste fantasi trodde att deras dotter/syster/kompis skulle vara så omogen och egoistisk att hon helt enkelt skiter i dom bara för att hon känner för att vara lite impulsiv. Vad är det för fel på människan? Seriöst? :question:
 
 
//Linda - helt oförstående...
Postat av: Ulrika

Jag tänker samma sak! Hur är det ens möjligt?! Men jag tror verkligen vi inte får veta ens en bråkdel av vad som hänt heller.

2012-09-02 @ 17:32:36
URL: http://nuochvidare.blogspot.com
Postat av: Linda

Nä, antagligen inte, men ändå!!! ;-)

(Ser att smileysarna har slutat att fungera igen...)

2012-09-02 @ 17:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0