Världens tröttaste barn?

Nä, detta ska inte handla om sötmonstret, som förvisso är väldigt trött efter en heldag på förskolan. Jag skulle ju kunna skriva om hur han gapar, skriker, slåss, spottar, kastar mat, spiller mjölk på rent jäkelskap och blir hysterisk när man säger till honom att uppföra sig vid matbordet... Men det ska jag inte göra! ;)
 
I stället ska jag skriva om Suri. Ni vet dottern till "TomKat". Alltså Tom Cruice och Katie Holmes. Ni vet vem jag menar va? Jag har, trots att jag knappt läser skvallertidningar, lagt märke till att Tom eller Katie nästan alltid bär Suri. Varför? :question: Hon är ju liksom sex år eller nåt. (Jo, hon är sex år. Jag googlade...) Kan hon inte gå själv? (Jo, det kan hon. Det finns ett fåtal bilder där hon faktiskt använder sina egna ben. Jag har googlat det oxå...) Men det finns en jäkla massa bilder där hon inte går, utan blir buren. Jag vill veta varför! Nu! Inte för att jag egentligen bryr mig, men ändå... Det liksom stör mig...
 
Litet urval av bilder:
(Allihop stulna på nätet!)
 
Ja, ni ser ju själva! Är hon helt enkelt lat (läs: bortskämd...) eller har hon nån skada vi inte vet om? Det kanske har stått i nån skvallerblaska, men eftersom jag inte går till frissan mer än ca en gång i halvåret, och det är där jag läser skvaller, så kan jag ha missat det! Jag tror dock att detta kan vara världens tröttaste barn! ;)
 
 
//Linda - kanske borde klippa mig oftare... Eller inte! ;p
Postat av: Linda

Det där har jag också tänkt på, men det verkar gälla hollywoodstjärnors barn överlag! ALLA bär sina barn, HELA tiden! Skitkonstigt. Diskuterade t.om detta med någon nån gång, som hade en terori om att bilderna tas när kändisen är på språng från paparazzisarna... Men så tycker inte jag det ser ut på bilderna!

2012-09-19 @ 20:31:58
Postat av: Mamma Gunnel.

Ha ha ...Ja också en fundering...

2012-09-20 @ 08:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0