Nu jäklar!

Nu är det dax att sätta igång igen! Som så många gånger förut... Med träningen alltså! Har hunnit med två gånger denna veckan, och det är ju skitkul! Fattar inte varför jag kommer på massor av undanflykter och anledningar till att inte träna? Jag vet ju att jag mår så mycket bättre när jag gör det. Idioti är vad det är! 
 
Av förståeliga själ kan jag bara träna varannan vecka, men det är ju helt klart mycket bättre än inget! 
 
Så, slut på undanflykter! Från och med nu får enbart sjukdom hindra mig! Eller nja, det kan ju faktiskt dyka upp viktiga aktiviteter med goda vänner oxå! Hoppas ändå kunna träna minst tre gånger min barnfria vecka! Låter väl inte helt omöjligt va? 
 
/Linda - nytränad och svettig! 
Postat av: Annelie Björk

Lycka till! Det är ju så gött när det är avklarat! Och när det väl blir en rutin. Precis som du skrev, varannan vecka är bättre än inget! Du fixar det!

2013-08-18 @ 21:43:25
URL: http://fricco.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0