Jag mår bra!

Japp! Så är det! Det har gått ca ett halvår sen mitt förhållande tog slut, och snart fyra månader sen jag flyttade. Och nu kan jag, helt ärligt, säga att jag mår bra!
 
Visst är det stunder när det känns jobbigt, men dom stunderna blir färre och färre och även kortare och kortare. Jag är inte arg och inte bitter, men ibland kommer en känsla av sorg över mig. Sorg över att det inte blev som jag hade tänkt mig. Sorg över att inte få träffa monstret varje dag. Sorg över allt vi skulle gjort som inte blev av. Den känslan kommer nog alltid finnas, mer eller mindre, så det är väl bara att lära sig leva med den. 
 
Men jag mår bra! Och det är för jäkla härligt! 
 
 
//Linda - har landat! 
Postat av: Sisko Käll

det låter ju helt underbart,,,känner själv den känslan efter en låååång tid !önskar dig å "monstret" många fina dagar å år främåt !/sisko

Svar: Tack Sisko!
Linda

2013-07-28 @ 21:42:00
Postat av: Sisko Käll

framåt ,,skall det stå !

2013-07-28 @ 21:43:05
Postat av: Annelie Björk

Mm vad skönt!!! En skön känsla när den dagen kommer! Jag kommer själv ihåg hur det var! När allt strul med v tagit slut och bitarna fallit på plats! Helt underbart! Fira det med shopping eller partaj tycker jag!
Kram!

2013-07-31 @ 22:39:23
URL: http://fricco.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0