Nu kan julen komma...

Ja, nu är det dax! Inte för att jag har julstädat eller pyntat eller nåt... Inte ett dugg faktiskt. Det är bara adventsljusstakarna och stjärnorna som är på plats. 

Nä, jag är bara trött. Sådär trött så man glömmer handväskan när man ska åka och handla så man får åka hem och hämta den, och sådär trött så man lägger gurkan i skåpet i stället för i kylen och sen får leta en bra stund när den ska användas...

Men det kunde varit värre! Jag kunde ju slängt väskan ihop med soppåsarna, eller tagit med soppåsarna till affären! Och jag kunde stoppat gurkan i frysen och därmed förstört sötmonstrets lördagssnacks! Så jag är hyfsat nöjd ändå! 

Bara trött... Trött som en strumpa!

//Linda - ge mig julledigt! NU!!! 


(Lånad bild) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0