Det kommer bli tufft...

Jag har jobbat drygt fyra år på nuvarande arbetsplats. Trivs kanonbra med både barn och kollegor, men pga lite olika anledningar har jag valt att byta arbetsplats. Efter semestern börjar jag en annan förskola, vilket känns både kul och spännande! 

Men... Hur ska jag klara de sista veckorna på mitt nuvarande jobb? Jag har 19 barn att säga hej då till, och avsked är inte min starka sida... Vissa av barnen har jag haft hand om sen jag började, andra barn kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta... <3 Kände redan idag hur det kom en klump i halsen och rösten skar sig när jag insåg att ett av dessa speciella barn bara har en och en halv vecka kvar på förskolan innan h*n går på sommarlov. 

Bara att inse. Jag kommer vara ett känslomässigt vrak de kommande veckorna... För det är sån jag är. På gott och ont... :-/ 


/Linda - snyftaren... 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0