Ett helt vanligt samtal...

Jag: Vi måste åka och handla. Jag måste köpa strumpbyxor. 
Monstret: Neeeeej!!! Jag vill inte åka och handla!!! Varför gjorde vi inte det direkt då? Varför åkte vi hem emellan? Varför måste du ha stumpbyxor? 
Jag: Jag kom på det nu, så vi får åka nu. 
Monstret: Nej! Du bestämmer inte över mig! Jag bestämmer över mig och du bestämmer bara över dig. 
Jag: Ok. Men då åker jag och handlar nu då. 
Monstret: Nej, det får du inte!
Jag: Men det bestämmer ju inte du! Du bestämmer över dig och jag över mig. Och jag bestämmer att jag ska åka och handla nu. Ska du följa med?
Monstret: Ok då... 

Han är för charmig det lilla livet! ;-) 


//Linda - hyfsat smart monstermorsa! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0