Hjälp mig!

Alltså, jag gillar ju att skriva. Det svåra just nu är att komma på vad jag ska skriva om, och därför behöver jag lite hjälp! För fyra år sen hoppade jag på en bloggutmaning. Ni läsare fick ge förslag på vad jag skulle skriva om och jag valde sen ut sju av dessa saker. Jag tänkte att jag testar det igen, för det var faktiskt riktigt kul! :-D Hur många jag väljer att skriva om beror lite på hur många som kommenterar. 

Så: Kommentera med ett ord vad du tycker jag ska skriva om! Det kan vara allt mellan himmel och jord! Förra gången avhandlades bland annat ubåtar, späckhuggare och snöglopp! ;-) 

//Linda - skrivsugen men lite fantasilös 
Postat av: Anonym

Kärlek

2016-01-11 @ 21:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0