När latmasken tar över...

Jag börjar äntligen vakna till liv igen! Nytt jobb tar på krafterna och jag har helst suttit hemma all ledig tid och varit sjukt osocial. Men nu är det helt klart på väg åt rätt håll! 
 
Så idag skulle jag tränat, handlat och städat. Jahadå! Det skulle jag... Men det bidde inte riktigt så... 
 
När jag vaknade halv tio hade jag huvudvärk så jag bestämde mig för att ta en mugg kaffe, sittandes i sängen. Bra idé! Huvudvärken försvann! Men inte fasen kom jag ur sängen... Inte förrän kl 12. Då var jag hungrig så jag åt frukost. Typ... Intaget av föda gav mig lite energi så jag åkte och handlade. Jag var inte ensam på Ica Maxi... Det var fullt av folk i gångarna mellan varorna och dom blängde irriterat på mig när jag helt plötsligt vände och gick mot strömmen! ;-) Varför vara som alla andra! 
 
Efter den pärsen var jag naturligtvis helt utmattad så jag hamnade i soffan. Där sitter jag fortfarande... Det har blivit lite mer kaffe och en halvkass, förutsägbar romantisk film. Men inget städ. Och ingen träning. Men vad gör väl det! Det är ju en dag imorgon oxå! Även om inte mitt gym är öppet då... Men städa kan jag göra. Om jag orkar... ;-) 
 
//Linda - mer social men full av latmask... 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0