Tillbaka?

Hmm... Jag kanske är tillbaka. Men bara kanske. Har känt den sista tiden att det liksom börjat bubbla ut massa konstiga tankar och funderingar, och då brukar det vara läge att skriva lite istället... Vill ju inte skrämma slag på folk. ;-) Jag bryr mig förvisso inte jättemycket om vad folk tycker men jag kanske bör hålla hyfsat låg profil på nya jobbet. Ett tag iaf... 
 
Nytt jobb ja! Jag har tagit steget att lämna förskolan och befinner mig nu i skolvärlden istället. Mycket som är likt men ändå olikt. Väldigt olikt. Men SÅ roligt! Lätt att säga efter sju veckor... Men det är så det känns. :-D Jag hoppas det fortsätter så. Den första månaden befann jag mig i nåt vakuum. Trött, gräsligt osocial och sjukt tråkig. Nu börjar jag vakna till liv lite igen och börjar orka träffa folk även på fritiden. Eller fritid... Arbetstiderna är tyvärr ingen höjdare så det blir på helgerna jag hinner vara social. Bättre än inget! 
 
//Linda - tillbaka. Tror jag... 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0